روزهای شمارش شده

آنچه از قلمم بر می یاد

روزهای شمارش شده

آنچه از قلمم بر می یاد

طبیعت در شب

سلام

امشب تصمیم گرفتم توی حیاط بخوابم . وقتی دراز کشیدم وبه آسمان نگاه کردم  یه عالمه ستاره های ریز ودرشت رو دیدم با خودم گفتم احتمال داره منم یه ستاره داشته باشم .آیا واقعا هرکسی در آسمون یه ستاره داره؟توی همین فکر بودم که چشمم به ماه زیبا افتاد .ماه تمام رخ زیبای خود رو نمایش نمیداد فکر کنم یه چند روزی مونده که ماه کاملا خود رو نشون بده(همون ماه چهارده). دوست دارم ماه روباتمام رخ ببینم به همین خاطر نظر دارم چند شب پشت سر هم توی حیاط بخوابم تا به آرزوم برسم .

توی همین حرف های که باخودم میزدم صدای یه چیز رو می شنیدم !صدای میاومیاوگربه وبچه هاش بودندواقعا صدای زیبای داشتند . بعد از آن هم از دور صدای عور عور سگ هارو شنیدم .

اگه راستشو بخواید این ها فقط قسمت کوچکی از اون چیز های بود که من دیدم وشنیدم توی یه شب خنک تابستانی .

ارزشش رو داره یه شب بیرون از خونه خوابیدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! امتحانش کنید...............