روزهای شمارش شده

آنچه از قلمم بر می یاد

روزهای شمارش شده

آنچه از قلمم بر می یاد

انتخاب درست

 

سلام

امروز رفتم  ثبت نام کنم مدرسه فنی حرفه ای رشته معماری ثبت نام کنم وقتی به آنجا رسیدم وآن آقاوقتی کارنامه سال اول من رو دید گفت تو بهتر بری رشته برق گفتم اما من دوست دارم برم رشته معماری آن اقا هم گفت انتخاب با خودت منم گفتم همون.

اماوقتی توراه برگشت به خانه به خودم گفتم آیاواقعا درست انتخاب کردم چون هیچ تحقیقی نکردم که آیا این رشته ارزش داره که من برای ادامه زندگی ام انتخاب کردم .اما از یک طرفم مجبورم خیلی خوب ادامه ش بدم چون باتوجه به علاقه ای که به این رشته داشتم انتخاب کردم .

وازآن های که امسال سال اولنددرخواست میکنم ازهمین امروز به فکر انتخاب رشته سال دومشان باشند.

به امید موفقیت..........................

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا 1391/04/29 ساعت 03:27 ب.ظ

منم امسال سال اول میخونم ومیخوام ازهمین حالا به فکر انتخاب رشته باشم

درستش همین

آران 1391/05/02 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.aranb.ir

دیا جان علاقه بر اساس چیزهایی که از قبل شنیدی به وجود میاد شاید توجه نکرده باشی ولی قبلا به گوشت رسیده که معمار ها چی کار می کنن چه طور کار می کنن و مزد کارشون چقدره
پس همین ها علاقه رو در تو جاری کرده پس نگران نباش و راهی رو که انتخاب کردی تا آخرش ادامه بده
به آرزوی موفقیت در هردو جهان

ممنونم از حرفات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد